Utmanad och utmanar

Har blivit utmanad av Martina

Vilken mat äter du ofta?
Hmmm allt gjort på älgfärs...

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag hjälper till att duka av

Var sitter du helst när du bloggar?
Hemma

Köper du ofta Triss?
Nej det händer ju inte så ofta

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester? 
USA, Los Angeles

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
TV3 & TV5

Vilket är ditt favorit vin?
Sött vitt

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

Kusinen Patricia

DesignAnnique

Susanne (min kollega som hittat till scrapvärlden)

Veronica


Kommentarer
Postat av: Patricia/tiza67

Titta in på min blogg så får du se svaren.....

2008-11-24 @ 14:05:57
URL: http://tiza67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0