Hemma igen efter en underbar semester.

Ja då var man hemma igen efter en underbar semester .
Har varit uppe i Västerbotten och hälsa på min syster och hennes famlij. Varit och jagat älg en vecka. Gått ett lyckat eftersök med Decibel på en tolvtaggare. Firat sambon som fyllde 40 förra veckan. Haft syrran med familj på besök hos oss i Skåne. Ja jag har hunnit med en hel del på snart 4 veckor. Börjar jobba nästa insdag igen......

Under tiden jag var uppe och jagade (satt på älgpass under dagen / pysslade på kvällarna) skickade jag in 7 kort till Kortmakarens Gäst DT- tävling. Tyvärr blev jag inte antagen, men provar man inte så kan det ju aldig bli ngt!

Här ser ni mina bidrag till tävlingen, tyvärr kan man inte se 3D-effekter, spotligt m.m på bilden.

image25

Nu till helgen skall jag på Scrapbooking & Rubberstamping mässa i Helsingborg det ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej på dig...fina kort synd att du inte vart antagen men du är ju så duktig....ha så trevligt i helgen kram från Norrköping

2007-09-28 @ 23:34:51
Postat av: Gunvor

Trist att du inte blev antagen, men korten är verkligen jättefina! Det blå-röda med hjärtat m m nere i hörnet är min favorit - hur läckert är det inte att koncentrera allt till ett hörn? Lift-varning!

2007-09-29 @ 07:07:30
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Patricia/tiza67

Hallåj kära kusse!!
Ja, det är verkligen synd att du inte blev en av de lyckliga lottade:o(
Korten är superfina som vanligt!
Kram
Patricia

2007-09-30 @ 19:07:37
URL: http://tiza67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0