Fortfarande sjuk.....

Ja nu har man varit sjuk i över en vecka. I lördags vaknade jag och mådde totalt mega dåligt.
Jag masade mig iväg till Distrikt Läkar Centralen... inte kul en lördags eftermiddag, va folk det var där!
4 timmar senare, fick jag recept på antibiotika. Mmmm det var som jag trodde  och diagnostiserat själv redan...bihåleinflammation.
Antibiotikan hjälper men det som behagat att rota sig fast inuti mina bihålor, vill inte gärna "flytta hemmifrån"..
Hoppas det ger med sig så man kan gå till jobbet  igen.
Så nu har jag gnällt av mig lite....
Snörvel...

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Krya på dig!
Kram, Gunvor

2007-12-21 @ 16:26:44
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Veronica

Skönt att du fått antibiotika, synd att du inte kunde säga till som vad det var och fått receptlappen direkt typ...
Krya på dig & Ha en rikitigt GOD JUL!!
Kram!!

2007-12-21 @ 20:52:14
URL: http://hildastina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0