Rockin´ girl blogger!

image22

Jag har blivit "taggad" av Annica (DesignAnnique / Apidae Sykompaniet) detta blev jag glatt överraskad över!

Här kommer mina mina nominerade, har förstått man skall välja ut 4 nya bloggare .

Patricia - mina kära kusin som gör jättefina kort! Är även en duktig fotograf !!
                 Hon är ny på bloggandet men finns även på Scrappiz där hon kallar sig tiza67.

Ingela - Pysselvän som mest gör Lo´s men har även börjat fastna lite i stämpelträsket.....
               Många fina Lo´s med blommor. Tar finfina kort!

Martina - Oxå en pysselvän gör fina Lo´s kort m.m
                 Gör den tråkigaste stunden rolig! 
                 Man kan inte låta bli att dra på smilbanden i detta sällskap!

Hanne - En vän från Weimaranervärlden :)
                En super trevlig tjej jag lärt känna genom Pasquinel´s Kennelläger
                Har en Blogg om Diezel en snygg "blond" weimaranerkille.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Du är ju för söt ;-)

2007-08-13 @ 14:18:05
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: Hanne

YES! I'm a rockin' girl blogger!
Vad snäll du är som gör lite PR för långhåriga weimaranerkillar också;)
Måste nog uppdatera mer nu när det kommer att strömma folk från din sida till min hehe.
När du lämnar snigeljakten för älgjakten så vet du att ni alltid får hälsa på!!
Kram
Hanne

2007-08-13 @ 20:34:40
URL: http://www.weimaraners.se
Postat av: Patricia/tiza67

Hej!!
Du är ju för söt min älskade kusin!!!
Kommer du upp till älgjakten? Jag har tänkt ta några semester dagar komma upp till Sorsele.
*fniss* Nu lät det som jag bodde väldigt långt söder ut.....
Agneta/agno02 var och handlade urfina papper i Storuman (av alla ställen)så jag ska dit och inhandla lite tänkte jag.
Kram på dig!

2007-08-14 @ 20:38:56
Postat av: Zandra

Men hallå jag då får inte jag vara med:) Kram på dig nu ligger jag i hård träning inför världsutställningen 2008 anders drar runt mig i skogen tre dagar i veckan pust....kram igen

2007-08-15 @ 00:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0