Vill ni vinna en Tam tam pall??

Kolla in denna bloggen och deltag!

Vinn en Tam tam pall..

I samarbete med

Meny

kör jag en NOVEMBERtävling..Bara för att NOVEMBER är en så fantatisk månad..(och för att Elisabeth på www.anyhow.se är så fantastisk).

Du kan vinna en svart eller en vit Tam tam pall, du väljer..

www.anyhow.se

Så här gör du för att delta:

Du måste klicka in på www.janethepan.se för att delta sen svarar du på följande..
(För varje punkt får du en lott..)

Svara rätt på frågorna:

1.På vilken gata ligger Anyhows nyöppnade butik? = 1 lott

2.Det finns tre stycken Tam tam pallar hemma hos mig.. Vilken färg har dessa? = 1 lott

Alternativ:

1.Svart, vit och grön..

x. Svart, vit och rosa..

2.Svart, rosa och lila..

3. Länka till tävlingen via din blogg genom att kopiera inlägget.. = 1 lott

Tävlingen avgörs Fredagen den 19.e November. Då publiceras även Tävlingsbidragen.

För att komma till Anyhow klickar du HÄR.

Lycka till/

Jenny


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-10 @ 20:48:44
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0