Beställning av födelsedagskort åt en golfare.

Fick en beställning av en kollega vars vännina fyllde 50 år. Det fick gärna vara med temat golf. Jag har inga golfstämplar så det fick bli ett PP-kort. Kortet är uppbyggt i 3-D så golfaren, vimpeln och gräset är i olika nivåer. Tyvärr syns inte detta på bilden.

image42


Har även gjort ett kort åt en kollegas dotter som fyllde 18 år.
Gjorde ett blomkort, kortbasen av Bazzillbling, blomman av Basic Grey. Stämplade autum leafs swirls med vit brilliance dyna. Stickles på siffrorna. Det var svårt att få en rättvis bild av kortet när blixten reflexteras i blingpappret.

image43

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Kollade gamla inlägg (maj 2007) och hittade där något så ursnyggt - två blommor. Så läckra! Man skulle inte kunna få en beskrivning på hur man gör dem? *blink* *blink*

Du är verkligen urduktig!

Kram från syster Cecilia (ditt kort med sjuksköterskan skulle kunna passat till mig... :-)

2008-02-28 @ 18:00:28
Postat av: Patricia/tiza67

Hej där kussen min!!

Urfina kort hörrö! Hoppas att allt är bra med er! Du har väl fått reda på våran landsflykting har fått en liten son!?
Här är det lugnt och nu funkar min usb så nya alster kommer väl att läggas ut när lusten faller på!

Pussis och kramis från din norrlänska idol;o)

2008-02-28 @ 18:05:18
URL: http://tiza67.blogspot.com/
Postat av: Björn

Jättefina kort hörröduru. Men nu äre dax att uppdatera din blogg litte. Vi ses te påsk.

2008-03-15 @ 23:35:26
URL: http://thenextroute.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0