Scrapträff på Storyhouse

Ja då har man spenderat en trevlig kväll på Storyhouse i Ängelholm. Hela två st kort hann jag göra... :)
Nu sitter jag här hemma framför datorn och är hur pigg som helst! Ja så blir det ju när man jobbar natt och inte lyckas kasta sig i säng i "normal" tid när man väl är ledig......
Vi pratade om invasionen av skogs- och mördarsniglar under kvällen. Jag nappade på Hella´s idé, jag tog en stor/lång grilltång och hink (samt en ficklampa) tur att grannen redan gått och lagt sig.... Så runt midnatt plockade jag sniglar för GLATTA livet, urk /blää vad de är läskiga.... mmmm Hella jag "saltade dem till döds".
Jag får nog skaffa mig en pannlampa om jag ska fortsätta med denna nya fritidsaktivitet... då kan jag ha hinken i ena näven och tången i den andra. Vi får väl se vem som vinner.. resultatet är just nu Pernilla 2-0 mot sniglarna
Jag har lagt ut snigel fällor med öl oxå!
Nää borde gå och lägga mig och försöka locka hit John Blund.

image21

Här är ett av korten jag gjorde.
Penny Black stämpel och bakelsestämpel från Panduro som jag fick låna av en snäll själ på träffen.
Färglagt med distresser. Stickles, liquid pearls, chalk. Bazzill och MME- Tres joile papper

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Underbart kort! Jag måste nog in på Panduro (igen) och titta efter den där bakelsestämpeln ...

2007-07-07 @ 17:33:08
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: Cards of Maria

Vilket underbart kort. Smaskigt värre =0)
*vink vink*
Maria

2007-07-07 @ 20:35:51
URL: http://cardsofmaria.blogg.se/
Postat av: Hella

men jösses.. mitt i natten!? :O
ja ja, själv var jag inte så trött heller, så jag for hem o scrappade jag :)
Får se om jag ids ut o jaga sniglar i morrn, men mina får nog somna in i öl och vatten tror jag :D

2007-07-08 @ 03:09:10
URL: http://hellabella.blogg.se
Postat av: Annica

Vilket fint kort! Ljuvligt smaskigt, skulle jag säga. :-)
Sniglar är ÄCKLIGA! Tack och lov har vi nästan inga sniglar i vår trädgård (peppar peppar, det är väl bara en tidsfråga), det är något av det äckligaste jag vet, lika obehagligt som spindlar.

2007-07-17 @ 07:52:47
URL: http://designannique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0