Hemma igen!

Ja hela vecka 31 spenderades i skogarna kring Avesta- Krylbo (i dalarna).
För fjärde året i rad varit på Pasquinel´s Kennelläger.
Vi tränade våra weimaraner i jaktlydnad med Sigrid Agenäs en heldag, mycket givande! Tränade vattenapportering, släpspår m.m
Decibel gick även 2 viltspårsprov och tog 3:e pris vid båda proven.
Vill tacka alla deltagare på lägret, längtar redan tills nästa läger!
Vill speciellt tacka Staffan (Emma´s kille) och Nicke för deras underbara manekäng uppvisning de hade en sen kväll. Staffan du har verkligen de "rätta knycken" vid vändningarna! ;)
Sandra! Tack för att du tog med dig din FINA brodyr/symaskin!!! Broderade allt vi kom med, Haglöfs outlet i Avesta tjänade storkovan på fleece den veckan! Vi andra somnade gott till symaskinensbrummande :)

Nu är min minisemester slut och jag ska gå på och jobba i natt. Men sen ska jag ha semester hela september det ser jag verkligen fram emot!

Ja snigekjakten fortgår... plockat 2 kg på 20 minuter här om dagen. Tog 2kg till i morse... Bläää det tar aldrig slut!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0